Hejhej

Vi har inte skrivit hit på länge, dock bloggar vi båda två på egna bloggar nu. Min (Alexs) heter ju photodiary.devote.se och Lottes heter itwasonlyme.devote.se så ni får gärna gå in där och läsa om ni inte redan gör det.
Annars har solen skinit idag och det har varit väldigt varmt, äntligen lite mer vår väder! Jag och mamma var då ute och gå med hunden en bit och sen när vi kom tillbaka satt vi ute på trappan i solen. :)
Nu ska jag vila lite på maten som jag åt just och så far jag och cykla snart, kan inte fara än för då spyr jag väl. x) Men aa, ville bara skriva hit lite nu. Så hej då. :)
 
 
Mobilbilder by me Alex :)

Kommentarer
Postat av: Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Sv: Åh tack, jag har en Nikon D3100 :)

2013-04-20 @ 14:49:48
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0