Några dagar..

Har nu inte skrivit på några dagar, men har varit vid morfars nu i helgen och inte haft med nån dator. Tänkte mobilblogga men slapp inte in på bloggen nå. Men vet inte riktigt hur ofta jag kommer blogga här, men nog några gånger i veckan. Men sen så har jag också en egen blogg och där kommer jag blogga minst en gång per dag. 
 
Nåja, nu ska jag nog snart fara ut med hunden så länge solen ännu lyser. Var förr ute idag på en liten länk med honom i skogen på en väg vet dock inte vart jag far nu. Får se sen då jag kommer ut. Ja hejdå för denna gång! :)
 

Kommentarer
Postat av: Naddo

vad heter din andra blogg:)??

Svar: photodiary.devote.se /Alex
Alex & Lotte

2013-04-01 @ 19:06:38
URL: http://www.thebaseballs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0