Nya bloggar..

Just de, vi har ju nya bloggar nu. Men Lotte har ju redan skrivit hit vad de heter. I inlägget här nere. ↓ Men annars kan ni bara klicka HÄR & HÄR för att komma till våra nya bloggar. Denna bloggen kommer ju finnas kvar men vi kan ju inte riktigt lova att det kommer upp så mycket inlägg hit. Men några i veckan ska det väl komma. Annars så får ni ju gärna fortsätta följa oss båda på våra nya bloggar. ;)

Jag som brunett (blond nu) och hunden T för några veckor sen. :>
 
Sen så ska vi troligtvis idag och ränna slalom en sista gång för denna vinter. Om det inte sker nått och blir kallt och snöstorm igen. :P Så jag ska nu äta nått för sen efter halv fem ska vi isåfall fara, jag måste bara se om pappa hinner föra mig till Lottes! ^^ Aaa hej då för den här gången! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0