Godmorgon :)

Har inte bloggat nu på ett tag. Men typ inget speciellt har hänt. Så vet inte vad jag ska blogga om. Men vi har ju påsklov nu och jag har varit förkyld! Men tänkte skriva lite om mitt påsklov :)
 
 
 
Onsdag : "sista" skoldagen. Alex kom till vårt efter skolan och sen på eftermiddagen så åkte vi till slalombacken. Jag rände med snowboard och det gick ju ganska bra...
 
Torsdag :  förkyld.. Men cyklade eneå till pappas och hämta lite saker =smink.  Annars så gjorde jag inget speciellt.
 
 
Fredag : Elin kom till byn med A och V och så ville jag också med. Efter att jag hade kommit hem från byn så gjorde jag inte mycket.
 
 
Lördag : var ute på länk. Och gjorde typ inget annat , chillade bara ^^
 
 
Men vet inte vad jag ska göra idag heller...
 
// Charlotte

Kommentarer
Postat av: vvvviktoria

Hej! Nu är vinnaren av veckans blogg dragen, kika in och kolla om det var du som vann, om inte anmäl dig gärna till den nya omgången! Glad påsk / Viktoria

2013-03-31 @ 18:38:48
URL: http://vvvviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0