Tjenare! ;)

Bloggar från min systers dator nu. Men statistiken har ju börjat sjunka lite och min och Alexas bloggande är inte heller så bra.. hehhe ;) Men annars så var skoldagen tråkig förutom religion för där håller vi på med en speciell sak. Men Alex ska kanske hit idag det är ännu inte säkert. Och imorgon ska vi kanske då och rida. Men har inget speciellt att berätta just nu har jag en s.k bloggfeelis så skulle kunna skiva hur långt som helst och ska kanske skriva nått inlgg på min förra blogg. Men annars, frågestunden, så vi ska kanske göra en video med alla svar så blir det ju lite roligare men hejdåå // Charlotte

Kommentarer
Postat av: vvvviktoria

Hejsan! Vinnaren av min veckansblogg tävling är nu avslutad, kika in och kolla om du vann, om inte anmäl dig gärna till den nya omgången! KRAM

2013-03-25 @ 17:38:36
URL: http://vvvviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0